Garance spokojenosti
Chceme, aby vám vaše pleťová péče maximálně vyhovovala. Proto máte celý týden na to, abyste se s novými produkty seznámil/a a pokud by vám některý z nich nesednul tak, jak by měl, vyměníme vám ho zdarma za jiný, který bude pro vaši pleť vhodnější.
ČASTÉ OTÁZKY
KOLIK PRODUKTŮ MŮŽU VYMĚNIT?
DO KDY MUSÍM VÝMĚNU OZNÁMIT?
Během týdne poznáte, zda vám produkt sedí - jestli se dobře nanáší, příjemně používá a hlavně, jak na něj vaše pleť reaguje.
I když tak brzy samozřejmě neuvidíte dramatické změny jako vymizení akné nebo vrásek (to chce více času a trpělivosti), spolehlivě zjistíte, zda je produkt pro vaši pleť ten pravý a nezpůsobuje žádné nepříjemné reakce.
MUSÍM VRÁTIT PŮVODNÍ PRODUKT?
KOLIK VÝMĚNA STOJÍ?
JAK SI VYBERU NÁHRADNÍ PRODUKT?
ZA JAK DLOUHO HO DOSTANU?
Doprava: Jakmile obdržíme váš původní produkt, nový vám odešleme do 24 hodin.
Osobní výměna v salonu: Probíhá ihned.
Výměnu se snažíme vyřešit co nejrychleji, abyste mohl/a v péči o pleť plynule pokračovat.
Jak postupovat při žádosti o výměnu?
- Napište nám na info@kailu.cz
- Do předmětu uveďte "Výměna produktu"
- Přidejte číslo své objednávky a název produktu k výměně
- Ozveme se vám zpět a domluvíme výměnu produktů v salonu, nebo odesláním